POGOTOWIE KOMPUTEROWE WŁOCHY
POGOTOWIE KOMPUTEROWE WŁOCHY – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Włochy. Jeśli znajdujesz się na naszej stronie to zapewne poszukujesz serwisu komputerowego Warszawa Włochy.
Nasza oferta to między innymi:
- – Naprawa komputerów i laptopów w dzielnicy Warszawa Włochy.
- – Pogotowie komputerowe z dojazdem do klienta.
- – Usuwanie trojanów, robaków oraz innego złośliwego oprogramowania.
- – Instalacja Windows z nośnika dostarczonego przez klienta.
- – Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania antywirusowego.
- – Podłączanie drukarek, skanerów i innego sprzętu komputerowego.
W trosce o czas naszych klientów naprawa komputerów ma miejsce w siedzibie u klienta – Warszawa Włochy.
Oferujemy bezpłatny dojazd na terenie dzielnicy Włochy, szybką diagnozę, wycenę i naprawę. Dla wygody naszych klientów działamy całą dobę 7 dni w tygodniu. Aby skontaktować się z pogotowiem komputerowym Warszawa Włochy wystarczy zadzwonić pod numer 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.