POGOTOWIE KOMPUTEROWE WILANÓW

POGOTOWIE KOMPUTEROWE WILANÓW – Tel. 730 900 730

Pogotowie komputerowe Wilanów. Potrzebujesz szybkiej i skuteczne pomocy komputerowej? Skorzystaj z usług naszego serwisu komputerowego w dzielnicy Warszawa Wilanów. Naprawa komputera, serwis laptopów i usuwanie wirusów odbywa się u klienta, dzięki czemu zaoszczędzisz cenny czas. Nasza pomoc komputerowa skierowana jest do osób prywatnych oraz małych firm. Oferujemy kompleksowy zakres usług informatycznych. To co wyróżnia nas na tle konkurencji to najwyższa jakość wykonywanych usług przy zachowaniu możliwie krótkich terminów napraw oraz umiarkowane ceny. Pogotowie komputerowe Warszawa Wilanów oferuje swoje usługi z dojazdem do klienta.
Oferujemy bezpłatny dojazd na terenie Warszawa Wilanów, szybką diagnozę, wycenę i naprawę w naszym serwisie komputerowym. Dla wygody naszych klientów działamy całą dobę 7 dni w tygodniu. Aby skontaktować się z pogotowiem komputerowym Warszawa Wilanów wystarczy zadzwonić pod numer 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

 

Back to Top
Call Now Button