POGOTOWIE KOMPUTEROWE IZABELIN
Pogotowie komputerowe Izabelin – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Izabelin to szybka naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów. Nasze pogotowie komputerowe działa szybko i profesjonalnie. Oszczędzamy Twój czas dzięki temu, iż posiadamy ze sobą części komputerowe i wymieniamy je na miejscu, bez potrzeby zabierania sprzętu. Jeśli nie można naprawić komputera na miejscu zabieramy go i odwozimy bezpłatnie. Po dokonaniu diagnozy otrzymujesz informację o szacunkowych kosztach naprawy lub usunięcia usterki komputerowej. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie oferując naprawę w cenie, na jaką klient może sobie pozwolić.
Do zakresu naszych usług należy:
- – diagnostyka i konfiguracja oprogramowania oraz komputerów stacjonarnych i przenośnych
- – podłączanie Internetu
- – naprawa i modernizacja komputerów PC
- – serwis laptopów na terenie Izabelina
- – doradztwo doświadczonych informatyków w zakresie zakupu oraz użytkowania sprzętu IT
- – usuwanie wszelkich wirusów komputerowych i zabezpieczenie komputera na przyszłość
Serwis komputerowy Izabelin oferuje pomoc komputerową w Izabelinie oraz Wólce, Babicach, Truskawiu i Kampinosie.
Aby umówić się na wizytę zadzwoń pod numer: 730 – 900 – 730.
Mobilny serwis komputerowy Warszawa
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.