POGOTOWIE KOMPUTEROWE MARYMONT

POGOTOWIE KOMPUTEROWE MARYMONT – Tel. 730 900 730

Pogotowie komputerowe Marymont Warszawa.
Oferujemy profesjonalną pomoc komputerową w rozsądnej cenie z bezpłatnym dojazdem. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy z komputerami i ich naprawach oraz modernizacjach.
Oferujemy następujące usługi serwisowe:

  • – naprawa i instalacja systemów Windows
  • – reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych
  • – odzyskiwanie danych i plików systemowych oraz tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • – obsługa, instalacja i naprawa pozostałych systemów Windows
  • – diagnostyka, naprawa, konserwacja i przyśpieszanie systemów operacyjnych
  • – instalacja i konfiguracja skanerów, faksów, drukarek sieciowych i bezprzewodowych
  • – instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • – diagnostyka, naprawa i konserwacja komputerów i laptopów
  • – wymiana podzespołów komputerowych
  • – czyszczenie wnętrza i elementów składowych komputerów i laptopów
  • – usuwanie problemów z przegrzewaniem i układem chłodzącym w komputerach i laptopach
  • – wymiana i naprawa matryc, wymiana klawiatury, zawiasów, obudowy laptopów itp.
  • – odwirusowywanie i instalacja programów antywirusowych
  • – doradztwo w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • – montaż zestawów komputerowych
  • – podłączanie Internetu i konfiguracja routerów, modemów itp.

Jeśli masz jakikolwiek problem z komputerem skontaktuj się z nami (przez całą dobę) pod numerem: 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button