POGOTOWIE KOMPUTEROWE STARE MIASTO

POGOTOWIE KOMPUTEROWE STARE MIASTO – Tel. 730 900 730

Pogotowie komputerowe Stare Miasto to szybka diagnoza, naprawa na miejscu u klienta i pełny profesjonalny serwis komputerów w Warszawie.
Naprawiamy wszystkie laptopy i komputery takich firm jak: Acer, Actina, Asus, APLE, California Acces, Compaq, Clevo, Compal, Eurocom, Dell, Fujitsu Siemens, IBM, IPC, HP, Toshiba, Optimus, Digital, NEC, Gericom, Gateway, Mitac, Network, Sony, Samsung i inne.
Jeśli potrzebujesz naprawić laptopa lub komputer, zadzwoń. Przyjedziemy pod wskazany adres, po diagnozie otrzymasz wiadomość o kosztach i przewidywanym terminie naprawy. A to wszystko bez konieczności wychodzenia z domu!
Najczęściej pojawiające się usterki w przypadku laptopów to:

  • – laptop się nie włącza
  • – zbita matryca, matryca nie świeci lub świeci na czerwono
  • – na wyświetlaczu pojawiają się linie, pasy
  • – matryca działa tylko w jednym ustawieniu
  • – zalany laptop, klawiatura
  • – napęd CD/ DVD nie czyta lub nie wypala płyt
  • – konieczność wymiany połamanych części obudowy
  • – laptop się wiesza
  • – nie działają porty USB/ klawiatura/ myszka
  • – problemy z kartą graficzną
  • – laptop się przegrzewa, wyłącza się
  • – brak ładowania
  • – uszkodzone gniazdo zasilania

Znamy te i wiele innych problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego. Po pomoc w ich rozwiązaniu dzwoń na numer: 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button