POGOTOWIE KOMPUTEROWE URSUS

POGOTOWIE KOMPUTEROWE URSUS – Tel. 730 900 730

Pogotowie komputerowe Ursus – korzystając z usług naszego serwisu informatycznego masz pewność, że Twoim komputerem zajmą się fachowcy.
Obecnie coraz bardziej popularne stają się wszelkie laptopy, notebooki i netbooki. Niestety komputery przenośne są dużo bardziej awaryjne niż komputery stacjonarne. Kiedy Twój laptop nie chce działać – skontaktuj się z nami!
Problemy z programami? Stacjonarny komputer też może odmówić posłuszeństwa. Umów się z nami na diagnozę, wycenę i naprawę uszkodzonego sprzętu komputerowego.

Ważne dokumenty firmowe, zdjęcia, filmy, pliki zostały utracone na skutek awarii komputera? Powierz nam odzyskiwanie swoich danych, a na pewno będziesz zadowolony z efektów.
W trosce o czas naszych klientów nasz serwis komputerowy Warszawa Ursus wykonuje zlecenia w możliwie jak najkrótszym czasie. Wymiana części w komputerze lub naprawa laptopa nie zawsze muszą kosztować drogo. Przekonaj się o tym sam/sama i już dziś skontaktuj się z naszym pogotowiem komputerowym Warszawa Ursus.
W celu umówienia się na wizytę prosimy o kontakt pod numer 730 900 730.

Skuteczne pogotowie komputerowe Ursus

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button