POGOTOWIE KOMPUTEROWE SZCZĘŚLIWCE
POGOTOWIE KOMPUTEROWE SZCZĘŚLIWICE – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Szczęśliwice Warszawa to profesjonalny serwis komputerów i laptopów. Usługi informatyczne i naprawy komputerowe zawsze wykonujemy solidnie i uczciwie. Specjalizujemy się w naprawie laptopów. Do najpopularniejszych kłopotów naszych klientów należą następujące problemy:
- – laptop lub komputer się nie uruchamia
- – sprzęt komputerowy się przegrzewa
- – klawiatura nie działa po zalaniu
- – gniazdo zasilania jest uszkodzone, wyrwane
- – w laptopie został uszkodzony ekran (matryca).
To najczęściej spotykane usterki komputerowe, niemniej rozwiązujemy także wiele innych problemów. Wykonujemy prace związane z systemem operacyjnym, takie jak np. konserwacja komputerów i laptopów, instalacja i naprawa systemu, aktualizacja, modernizacja, czyszczenie zainfekowanych komputerów i laptopów, usuwanie szkodliwego oprogramowania szpiegującego i wirusów. Rozwiązujemy także nietypowe problemy związane z systemem operacyjnym lub z aplikacjami. Twój laptop się nie włącza? Komputer pokazuje pusty lub niebieski ekran? Zadzwoń, jesteśmy w stanie naprawić to i wiele innych usterek.
Nasz całodobowy numer kontaktowy: 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.