POGOTOWIE KOMPUTEROWE PRUSZKÓW
POGOTOWIE KOMPUTEROWE PRUSZKÓW – Tel. 730 900 730
Szukasz kogoś kto specjalistycznie zadba o Twój komputer? Dobrze trafiłeś! Pogotowie komputerowe Pruszków rozwiąże Twoje wszystkie problemy informatyczne.
Nasz serwis komputerowy Pruszków to szybka i profesjonalna naprawa komputera w domu u klienta. Wirusy, spowolniony system, przerywający lub wolny Internet – to dla nas żaden problem! Pogotowie komputerowe Pruszków gwarantuje 100% zadowolenia. Nasza oferta to naprawa komputerów, laptopów i innego sprzętu komputerowego, diagnostyka komputerów pod kontem wadliwie działających komponentów lub błędów w oprogramowaniu, wymiana zepsutych części komputerowych, modernizacja komputerów i laptopów. Nasze atuty to naprawa najwyższej jakości, natychmiastowa reakcja oraz szybkie naprawy komputera. Serwis komputerowy Pruszków to specjaliści, którzy rozwiążą każdy problem z komputerem i laptopem. Oferujemy mobilną pomoc komputerową. Jesteśmy gotowi przyjechać w każde miejsce w Pruszkowie przez całą dobę.
Jeśli pojawiły się niespodziewane problemy z komputerem, laptopem, Internetem – zadzwoń – przyjedziemy do Ciebie!
Numer bezpośredni: 730-900-730
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.