POGOTOWIE KOMPUTEROWE RADIOWO
POGOTOWIE KOMPUTEROWE RADIOWO – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Radiowo oferuje usługi informatyczne w lokalizacji Warszawa Radiowo.
Rozwiązujemy dla Państwa różnorodne problemy sprzętowe oraz związane z oprogramowaniem. Problemy z laptopem lub komputerem stacjonarnym, konfiguracja sieci bezprzewodowej i przewodowej, brak połączenia z Internetem, problemy z drukarką, skanerem, systemem operacyjnym, wirusy na laptopie – nasz serwis komputerowy Warszawa Radiowo pomoże rozwiązać wszystkie Państwa problemy komputerowe. Usługi komputerowe świadczymy całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Na życzenie klienta przeprowadzamy usługę naprawy ekspresowej. Wiedza teoretyczna i praktyczna, którą posiadamy to gwarancja solidnej i fachowej pomocy komputerowej. Szanując czas naszych klientów zapewniamy krótkie terminy realizacji napraw.
Zadzwoń i umów się na dogodny termin: 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.