POGOTOWIE KOMPUTEROWE MOKOTÓW
POGOTOWIE KOMPUTEROWE MOKOTÓW – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Mokotów świadczy usługi informatyczne w dziedzinie szeroko pojętej naprawy laptopów i komputerów stacjonarnych. Funkcjonujemy na zasadzie pogotowia komputerowego, czyli reagujemy szybko na zgłoszenie, a naprawy staramy się wykonywać w siedzibie użytkownika sprzętu komputerowego.
Do usług oferowanych przez nasz serwis komputerowy Warszawa Mokotów należą:
- – diagnoza sprzętu i usuwanie wykrytych usterek
- – instalowanie sprzętu i oprogramowania
- – montowanie zestawów komputerowych
- – modernizacje komputerów stacjonarnych i laptopów
- – usuwanie i zabezpieczenie komputerów przed wirusami
- – konfiguracja Internetu
- – odzyskiwanie utraconych danych i tworzenie kopii zapasowej
- – dojazd do klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Zadzwoń, przyjedziemy najszybciej jak to możliwe!
Numer kontaktowy: 730 – 900 – 730.
Naprawa komputerów Warszawa Mokotów
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres na Mokotowie.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce, jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy, jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce (np. na Mokotów).
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.