POGOTOWIE KOMPUTEROWE POWĄZKI

POGOTOWIE KOMPUTEROWE POWĄZKI – Tel. 730 900 730

Pogotowie komputerowe Powązki to specjalistyczny serwis laptopów i komputerów stacjonarnych, a także innego sprzętu komputerowego.
Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych, między innymi:

  • – Obsługa sieci komputerowych (projektowanie, budowa, zabezpieczenia i konfiguracja).
  • – Konfigurowanie i dzielenie łącza internetowego.
  • – Instalowanie nowych urządzeń oraz modernizowanie komputerów/laptopów.
  • – Usuwanie problemów z oprogramowaniem.
  • – Odzyskiwanie utraconych/skasowanych danych i zapomnianych haseł.
  • – Naprawianie uszkodzonych plików baz danych i innych programów.
  • – Usuwanie usterek konfiguracyjnych, takich jak np. brak dźwięku w Skype.
  • – Czyszczenie oraz konserwacja komputerów/ laptopów.
  • – Wymiana zasilaczy.
  • – Archiwizacja danych.
  • – i wiele innych.

Wykonujemy naprawy sprzętowe, naprawy/ wymiany oprogramowania i wszystkie inne zlecenia z zakresu usług informatycznych. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie oferując naprawę w cenie, na jaką klient może sobie pozwolić. Dbając o czas naszych klientów naprawy komputerowe (w miarę możliwości) wykonujemy u klienta.
Rozwiążemy każdy komputerowy problem. Zadzwoń i przekonaj się sam:
730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

 

Back to Top
Call Now Button