POGOTOWIE KOMPUTEROWE CENTRUM

Pogotowie Komputerowe Warszawa Centrum

Tel. 730 900 730

Witamy Państwa na stronie pogotowie komputerowe Centrum (Warszawa Śródmieście).
Nasz serwis komputerowy rozwiązuje wszystkie awarie związane z Twoim komputerem i laptopem. Usuwanie wirusów, konfigurowanie sieci komputerowych, instalacja i konfiguracja oprogramowania odbywa się w mieszkaniu lub siedzibie firmy klienta – Warszawa Centrum (Śródmieście). Rozwiązujemy wszelkie problemy z komputerem, nawet te najbardziej nietypowe. Naprawa komputera jest realizowana szybko i bez konieczności długiego czekania na zakończenie usługi informatycznej. Oferujemy dojazd do klienta i konkurencyjny sposób rozliczenia się po zakończeniu usługi.
Nasza oferta obejmuje między innymi:

  • instalacja systemów operacyjnych dostarczonych przez klienta bez utraty danych
  • wymiana uszkodzonego zasilacza, płyty głównej, pamięci RAM, karty graficznej i innych podzespołów komputera i laptopa
  • czyszczenie układu chłodzenia w komputerze stacjonarnym, w laptopie, notebooku
  • konfiguracja Internetu (UPC, Vectra, Chello, LTE oraz innych mobilnych)
  • odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych, pendrivów i kart pamięci.
  • Usługi informatyczne nietypowe
  • odzyskiwanie zapomnianych haseł do Windows, kont pocztowych, komunikatorów internetowych (np. Skype) i inne.

Skontaktuj się z serwisem komputerowym Warszawa Centrum, telefon 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Naprawa laptopa Warszawa Centrum – skorzystaj z profesjonalnej i mobilnej pomocy informatycznej

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy, jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce (np. Warszawa Centrum).

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button