POGOTOWIE KOMPUTEROWE BEMOWO
Naprawa komputerów – Bemowo, Warszawa
Witamy serdecznie na stronie pogotowia komputerowego. Jeżeli szukasz kogoś, kto szybko i efektywnie, a przy tym tanio naprawi lub usprawni Twój sprzęt komputerowy to dobrze trafiłeś. Nasza pasja to naprawa laptopów, zajmujemy się także naprawą notebooków, netbooków i komputerów stacjonarnych.
Nasz serwis komputerowy swoje usługi informatyczne oferuje w dzielnicy Bemowo. Dzięki zdobytemu doświadczeniu potrafimy sprostać oczekiwaniom nawet wyjątkowo wymagających klientów. Nie drenujemy portfeli klientów oraz stawiamy na współpracę długoterminową.
Zajmujemy się usuwaniem usterek związanych z oprogramowaniem i z elektroniką, a dokładniej:
- Instalacje systemów operacyjnych z rodziny Windows
- Usuwanie oprogramowania z Trojanów, robaków, dialerów, wirusów oraz programów szpiegujących
- Naprawa, modernizacja, serwis, rozbudowa laptopów i komputerów stacjonarnych
- Konfigurowanie oraz instalacja dostępu do Internetu
- Usuwanie bieżących awarii komputerowych
- Pomoc w zakupie, instalacji oraz konfiguracji nowego sprzętu komputerowego
Oferujemy bezpłatny dojazd na terenie Warszawy, szybką diagnozę, wycenę i naprawę w naszym serwisie komputerowym. Dla wygody naszych klientów działamy całą dobę 7 dni w tygodniu. Aby skontaktować się z pogotowiem komputerowym z Warszawskiego Bemowa wystarczy zadzwonić pod numer 730 – 900 – 730.
Naprawa komputera z dojazdem na Bemowie
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z usług naszego serwisu komputerowego zaoszczędzicie Państwo oba.