POGOTOWIE KOMPUTEROWE OCHOTA
Pogotowie komputerowe Ochota – Tel. 730 900 730
Witamy na stronach pogotowie komputerowe Ochota w Warszawie.
Zapewniamy serwis i naprawę komputerów na terenie dzielnicy Warszawa Ochota. Naprawa komputerów obejmuje problemy komputerowe, które często spotykają naszych użytkowników to nasza specjalność. Działamy również jako serwis pogwarancyjny komputerów stacjonarnych i laptopów wszystkich marek.
W naszej ofercie znajduje się między innymi:
- – Usuwanie problemów związanych z komputerem i tematyką informatyczną
- – Usuwanie nagłych awarii komputerowych
- – Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych
- – Aktualizacja sterowników komputera i oprogramowania
- – Instalacja połączenia internetowego, tworzenie sieci Wi-Fi
- – Konfiguracja routerów i innych urządzeń sieciowych
- – Usuwanie wirusów (ukash, polska policja, live security platinum, cryptowall i inne)
- – Czyszczenie układu chłodzenia i wyciszenie komputera/ laptopa.
W trosce o portfel naszych klientów nie pobieramy opłaty za godzinę. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, aby każda ze stron była zadowolona.
Kontakt bezpośredni do informatyka: 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.