POGOTOWIE KOMPUTEROWE BLIZNE
Pogotowie komputerowe Blizne
Pogotowie komputerowe Blizne to kompleksowe wsparcie w dziedzinie użytkowania sprzętu komputerowego. Zajmujemy się diagnostyką, naprawą i konserwacją komputerów, laptopów i urządzeń peryferyjnych. Nasi specjaliści posiadają wiedzę i doświadczenie, które pozwalają na przeprowadzanie zaawansowanych napraw na współczesnym sprzęcie komputerowym i IT. Do najczęściej wykonywanych usług informatycznych należą:
- usuwanie wirusów, spyware i złośliwych programów
- instalacja programów antywirusowych
- naprawy, rozbudowy i modernizacje komputerów i laptopów
- instalowanie systemów operacyjnych
- konfiguracja dostępu do Internetu
- aktualizacje sterowników
- odzyskiwanie utraconych danych z dysków twardych i innych nośników
- wykonywanie kopii zapasowych danych.
Serwis komputerowy Blizne realizuje usługi naprawy sprzętu komputerowego w najkrótszym możliwym czasie, najczęściej na miejscu u klienta. Na życzenie klienta przeprowadzamy także naprawy ekspresowe.
Więcej szczegółów pod numerem 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Dlaczego warto nam zaufać?
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.