POGOTOWIE KOMPUTEROWE PIASTÓW

POGOTOWIE KOMPUTEROWE PIASTÓW – Tel. 730 900 730

Witamy na stronie serwisu pogotowie komputerowe Piastów.
Występuje problem z uruchomieniem komputera lub instalacją oprogramowania? Laptop nie działa tak szybko jak „kiedyś”? Brak połączenia z Internetem? A może wkradł się Państwu wirus?
Specjalizujemy się w usuwaniu awarii komputerowych. Usuniemy nawet najbardziej nietypowy problem! Dojazd gratis na terenie Piastowa. Oferujemy całą paletę usług w zakresie serwisu, naprawy, optymalizacji, konfiguracji, instalacji lub rozbudowy komputera oraz laptopa.
Oferujemy:

  • – usuwanie każdej awarii związanej z komputerem
  • – naprawę nagłych awarii sprzętu komputerowego
  • – usuwanie wirusa, trojana, maleware, adaware
  • – odzyskiwanie danych
  • – instalację i konfigurację Internetu UPC, Vectra, Chello, LTE i inne
  • – instalację systemu operacyjnego z nośnika dostarczonego przez klienta
  • – aktualizacja do Windows 10
  • – podłączenie i skonfigurowanie drukarki
  • – naprawy pogwarancyjne
  • – instalacja oprogramowania antywirusowego i zapory systemowej
  • – czyszczenie i konserwacja komputera, laptopa oraz innych urządzeń elektronicznych
  • – odzyskiwanie zapomnianych haseł
  • – doradztwo informatyczne oraz wiele innych.

Serwis laptopów, notebooków specjalizujemy się w dziedzinie naprawy oraz serwisie laptopów oraz netbooków. Oferujemy najlepsze ceny w Piastowie. Zaufało nam wielu zadowolonych klientów. Naprawa laptopów Piastów – zapraszamy. Oferujemy bezpłatny dojazd dla mieszkańców Piastowa i Pruszkowa oraz okolic.
Kontakt bezpośredni z nami: 730 – 900 – 730.

 

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button