POGOTOWIE KOMPUTEROWE BRONISZE

Pogotowie komputerowe Bronisze

Tel. 730 900 730

Świadczymy kompletny zakres usług informatycznych. Oferujemy naprawę komputerów stacjonarnych i laptopów, wykonujemy także naprawy i aktualizacje oprogramowania. Masz problemy z laptopem lub komputerem stacjonarnym? Chcesz je rozwiązać jak najszybciej, nie tracąc czasu na wizyty w punkcie napraw komputerowych? Sposób jest prosty – zadzwoń po mobilne pogotowie komputerowe Bronisze! Nasz serwisant przyjedzie do Twojego domu/ firmy, szybko zdiagnozuje usterkę, wyceni i dokona naprawy uszkodzonego sprzętu komputerowego. Utracone przypadkowo ważne dane, zawirusowany komputer, a może zapomniane hasło? Dla nas to codzienność, pomożemy w każdej awarii komputera i laptopa.
Pod podanym numerem całodobowo przyjmujemy zgłoszenia. W pilnych przypadkach naprawy wykonujemy także w nocy. Wystarczy, że zadzwonisz, a my pozbędziemy się Twoich problemów.

Zadzwoń i zamów wizytę: 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Ekspresowe pogotowie komputerowe na Broniszach w Warszawie

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button