POGOTOWIE KOMPUTEROWE MURANÓW
POGOTOWIE KOMPUTEROWE MURANÓW – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Muranów posiada bogate doświadczenie, co pozwala nam serwisować laptopy wszystkich marek. Również serwis i naprawa komputerów stacjonarnych to dla nas codzienność. Wykonana przez nas wnikliwa i szczegółowa diagnoza pozwoli usunąć usterkę. Jeśli Twój komputer/ laptop zaczął powoli lub głośno pracować, przegrzewa się, zaczął się zawieszać lub się nie włącza – koniecznie zadzwoń do naszego serwisu komputerowego Warszawa Muranów. Skasowane przez przypadek dane lub dysk, który przestał być wykrywany na komputerze to dla nas żaden problem. Pamiętaj! Laboratorium odzyskiwania danych i oferowane przez nie sterylne warunki najczęściej nie są potrzebne. Skontaktuj się z nami, a my z dużym powodzeniem i z o wiele niższą ceną odzyskamy Twoje utracone dane. Wykonujemy szeroki wachlarz usług i naprawa komputerowych.
Zadzwoń już dziś, pomożemy także Tobie! 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.