POGOTOWIE KOMPUTEROWE OKĘCIE

POGOTOWIE KOMPUTEROWE OKĘCIE – Tel. 730 900 730

Jako pogotowie komputerowe Okęcie usługi przeprowadzamy na zasadzie dojazdu do klienta na terenie dzielnicy Warszawa Włochy.
Obecnie sprawny sprzęt komputerowy to podstawa i niezbędna konieczność. My o tym wiemy, dlatego zapewniamy naszym klientom błyskawiczny i kompetentny serwis komputerów stacjonarnych i laptopów. Większość wykonywanych przez nas usług przeprowadzamy na miejscu, w trakcie wizyty u klienta. Wykonaliśmy już ogromną liczbę napraw komputerów i laptopów, dlatego wiemy jak ekspresowo rozwiązywać liczne problemy systemowe i sprzętowe. Dzięki wykorzystaniu profesjonalnego sprzętu diagnostycznego oraz wysokiej jakości części zamiennych naprawy sprzętu komputerowego wykonujemy szybko i sprawnie. Zawsze dbamy o przekazany nam sprzęt.

Oferujemy bezpłatny dojazd na terenie Warszawy, szybką diagnozę, wycenę i naprawę w naszym serwisie komputerowym. Dla wygody naszych klientów działamy całą dobę 7 dni w tygodniu. Aby skontaktować się z pogotowiem komputerowym Warszawa Okęcie wystarczy zadzwonić pod numer 730 – 900 – 730

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button