POGOTOWIE KOMPUTEROWE OPACZ
POGOTOWIE KOMPUTEROWE OPACZ – Tel. 730 900 730
Witamy na stronie pogotowie komputerowe Opacz.
Masz kłopoty z komputerem lub laptopem? To jeszcze nie znaczy, że musisz kupić nowy sprzęt – skontaktuj się z profesjonalistami w ratowaniu zawirusowanych lub uszkodzonych komputerów i laptopów. Utrata danych, komputer wymagający czyszczenia z wirusów, konfiguracja nowego sprzętu komputerowego lub Internetu – to problemy, które rozwiązujemy codziennie. Nasze doświadczenie pozwoli Ci zaoszczędzić pokaźnych wydatków wiążących się z zakupem nowego laptopa lub płyty głównej. Czas naprawy możemy ograniczyć nawet do jednego dnia!
A może inny serwis komputerowy nie zdołał wykonać naprawy lub zrobił ją źle? Zapraszamy do nas. Pomożemy o każdej porze i w każdym miejscu na terenie miejscowości Opacz. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie oferując naprawę w cenie, na jaką klient może sobie pozwolić.
Nasz numer to: 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.