POGOTOWIE KOMPUTEROWE OŻARÓW MAZOWIECKI
POGOTOWIE KOMPUTEROWE, SERWIS LAPTOPÓW
OŻARÓW MAZOWIECKI
Pogotowie komputerowe Ożarów Mazowiecki oferuje naprawę laptopów i komputerów stacjonarnych. Naprawa laptopów, notebooków, netbooków, usuwanie problemów z oprogramowaniem, odzyskiwanie straconych danych – to nasza codzienność. Nasi serwisanci posiadają wieloletnie doświadczenie w obszarze diagnostyki i napraw sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dzięki ciągłemu rozwojowi i podnoszeniu kwalifikacji coraz lepiej spełniamy oczekiwania naszych klientów.
Kłopoty z komputerem/ laptopem trafiają się każdemu, kiedy najmniej się tego spodziewa. Wielokrotnie spowodowane są przez wirusy i złośliwe oprogramowanie, często zawodzi też sam sprzęt komputerowy. Zainstalowani nowego sprzętu czy oprogramowania, ustawienia programów też mogą sprawiać problemy. Wtedy wystarczy, że zadzwonisz do pogotowia komputerowego Ożarów Mazowiecki – my zajmiemy się wszystkim i pozbędziemy się problemów z komputerem lub laptopem.
Numer do serwisu komputerowego to: 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.