POGOTOWIE KOMPUTEROWE SKOROSZE
POGOTOWIE KOMPUTEROWE SKOROSZE – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Skorosze świadczy usługi informatyczne na terenie Warszawa Skorosze, w dzielnicy Ursus. Oferujemy bezpłatny dojazd do klienta. Naprawiamy komputery i laptopy wszystkich typów. Nasza oferta to między innymi:
- – instalacja systemu operacyjnego
- – instalowanie i aktualizowanie sterowników oraz konfiguracja sprzętu
- – usuwanie wirusów i szkodliwego oprogramowania szpiegującego
- – naprawa BIOS-u
- – czyszczenie i konserwacja laptopów i komputerów
- – wymiana i montaż: płyty głównej, procesora, karty graficznej, napędu DVD, dysku twardego itp.
- – wymiana gniazd zasilania, USB, LAN, audio, RJ-45
- – odzyskiwanie zapomnianych haseł
- – naprawa zalanego laptopa
- – wymiana: matrycy, klawiatury, touchpada, zawiasów
Oferujemy bezpłatny dojazd na terenie Warszawa Skorosze, szybką diagnozę, wycenę i naprawę w naszym serwisie komputerowym. Dla wygody naszych klientów działamy całą dobę 7 dni w tygodniu. W celu kontaktu z serwisem komputerowym prosimy o telefon pod całodobowy numer zgłoszeniowy 730 – 900 – 730
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.