POGOTOWIE KOMPUTEROWE KABATY
POGOTOWIE KOMPUTEROWE KABATY – Tel. 730 900 730
Pogotowie komputerowe Kabaty – postaw na najlepszy serwis komputerów stacjonarnych i laptopów na Ursynowie.
Dbając o najwyższą jakość usług i zadowolenie naszych klientów zapewniamy:
- – bezpłatny dojazd do klienta na terenie dzielnicy Warszawa Ursynów
- – reakcja na zgłoszenie w najkrótszym możliwym czasie
- – bezpłatne dostarczenie naprawionego komputera/ laptopa do klienta.
Wykonujemy wszystkie naprawy sprzętu komputerowego – systemowe i mechaniczne, a także szereg usług informatycznych. Na życzenie klienta prowadzimy indywidualne szkolenia obejmujące podstawy obsługi komputera i oprogramowania biurowego ( Open Office). Prowadzimy także doradztwo w obrębie doboru i zakupu laptopów, komputerów stacjonarnych, drukarek sieciowych i bezprzewodowych. Oferujemy najlepsze warunki naprawy komputerów i laptopów.
Zadzwoń i przekonaj się sam! 730 – 900 – 730.
Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.
Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.
Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.