POGOTOWIE KOMPUTEROWE RAKOWIEC

POGOTOWIE KOMPUTEROWE RAKOWIEC – Tel. 730 900 730

Zapraszamy do kontaktu z Pogotowie Komputerowe Rakowiec w Warszawie!
Nasza oferta to naprawa sprzętu komputerowego – laptopów i komputerów stacjonarnych, usuwanie problemów systemowych, wirusów i złośliwego oprogramowania, naprawa połączeń sieciowych, odzyskiwanie utraconych danych i wiele innych. Zakres działalności naszego serwisu komputerowego jest wszechstronny – doradzimy przy zakupie nowego sprzętu, zapewnimy sprawne funkcjonowanie posiadanego laptopa i komputera stacjonarnego, zajmiemy się instalacją systemu operacyjnego i niezbędnego oprogramowania, zabezpieczymy Twój sprzęt przed niebezpiecznymi programami hakerskimi i wirusami. Nasz cel to przywrócenie do całkowitej sprawności Twojego komputera, laptopa lub sieci internetowej szybko, tanio i skutecznie. Oferujemy bezpłatny dojazd do klienta na terenie Warszawa Rakowiec, w dzielnicy Ochota.
Zadzwoń i przekonaj się sam jak skuteczni jesteśmy! 730 – 900 – 730.

Wychodząc na wprost oczekiwaniom naszych klientów naszą działalność prowadzimy w formie mobilnego pogotowia komputerowego. Co to oznacza i jak wygląda naprawa? W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy kiedy i w jakim miejscu odbędzie się spotkanie z klientem. W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie nasz serwisant przyjeżdża pod wskazany w trakcie rozmowy telefonicznej adres.

Na miejscu uszkodzony sprzęt – laptop, komputer, netbook, tablet – jest sprawdzany i poddawany szczegółowej diagnozie. Po jej zakończeniu serwisant przekazuje informację o stanie sprzętu, usterce jaka miała miejsce, przewidywanej cenie oraz czasie naprawy. Na podstawie tych informacji klient podejmuje decyzję o podjęciu dalszych działań. Wiemy jak ważny i niezbędny w dzisiejszych czasach jest sprawny sprzęt komputerowy, dlatego naprawy staramy się wykonywać na miejscu u klienta. W przypadku poważniejszych napraw wymagających np. wymiany uszkodzonych części sprzęt naprawiamy w naszym punkcie serwisowym. Jeżeli zaistnieje taka konieczność wówczas sprzęt pobierany jest za potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie pobrania sprzętu jest również dokumentem, który uprawnia do jego późniejszego odbioru. Po wykonaniu usługi kontaktujemy się telefonicznie z klientem, aby ustalić termin i miejsce zwrotu naprawionego sprzętu komputerowego. Serwisant odwozi go na ustalone w trakcie rozmowy miejsce.

Czas to pieniądz. Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo oba.

Back to Top
Call Now Button